Novinky

18.07.2017Nové funkcie na servis.sk

Náhradné vozidlá - Ak ponúkate svojím zákazníkom počas opravy vozidla náhradné vozidlo, viete si v tejto sekcii vytvoríť zoznam ponúkaných vozidiel a následne odovzdávaco-preberací protokol, kde si zaznamenáte stav vozidla, výbavu, počet km, stav paliva atď. Ak ponúkate aj platený prenájom vozidiel - Autopožičovňu - viete zadať cenu za prenájom a následne vytvoriť zákazku alebo faktúru.

Dobropis - od teraz máte možnosť vytvorenia dobropisu k faktúre.

Pozadie - Ak nie ste spokojní s prednastavenou tapetou pozadia nášho webu, viete si to v nastaveniach zmeniť na Vami požadovanú farbu.

Automatické dopĺňanie údajov zákazníkov - Pre urýchlenie práce s pridávaním zákazníkov sme pridali možnosť automatického doplňovania údajov na základe IČO. Po vyplnení IČO Vám systém automaticky vyplní položky o danom subjekte z Obchodného alebo živnostenského registra. Údaje o Vašej spoločnosti viete tiež doplniť automaticky po Vašej registrácií.

22.02.2017Automatické dopĺňanie údajov o vozidle.

V spolupráci so spoločnosťou ProFinancie.sk sme spustili automatické dopĺňanie údajov o vozidle. Po zadaní EČV alebo VIN kódu sa do formulára automaticky vyplnia údaje: Značka, Názov modelu, farba, palivo, objem a výkon motora. Táto vec značne urýchli vyplňovanie formuláru o vozidle.

V prehľadoch si môžete zvoliť zobrazenie súm za servis s DPH alebo bez ako aj detailnejšie rozpísanie súm za prácu a diely za konkrétne obdobie, aby ste mali podrobnejšie prehľady o Vašich obratoch.

Ak využívate služby viac ako jednej banky, môžete vo faktúre zobrazovať viacej Vašich účtov.

V pracovnom kalendári sme pridali možnosť vyhľadávania podľa EČV, názvu vozidla alebo zákazníka.

20.12.2016Nový sklad pneumatík a zabezpečenie systému

Vytvorili sme nový sklad pneumatík.

Ľubovoľný počet skladov - ak jedna spoločnosť prevádzkuje viacej skladov (napr. kvôli logistike), viete si vytvoriť každý sklad zvlášť s rôznym usporiadaním. Variabilita radov a blokov skladov (možnosť ľubovoľného presúvania skladov, radov, blokov) s kontrolou maximálnej kapacity s ohľadom na dátum uskladnenia/vyskladnenia pneumatík.

História uskladnených pneumatík - prehľadná história naskladnených/vyskladnených pneumatík ku každému zákazníkovi a vozidlu.

Jednoduchosť a rýchlosť -  používatelia majú možnosť veľmi rýchlo v 1 kroku vyskladniť a naskladniť pneumatiky (napr. letné za zimné) a následne ich preklopiť do zákazky a faktúry. Nastavte si cenu za uskladnenie pneumatiky na jeden deň a systém Vám automaicky vypočíta cenu za celé obdobie uskladnenia kompletnej sady pneumatík potrebnú k fakturácií.

Bezpečnosť - teraz sú Vaše údaje v servis.sk ešte bezpečnejšie. Pridali sme zabezpečený hypertextový prenosový protokol skr. Https, kde sú všetky informácie prenášané medzi Vaším počítačom a Servis.sk chránené šifrovacím protokolom SSL proti prípadnému "odpočúvaniu". Rovnakým, aký používajú banky.

14.09.2016Nové funkcie na servis.sk

Dnes sme spustili daľšie nové fukcie.

Import skladových zásob - ak používate iný program na správu skladových zásob, viete údaje pomocou Vášho súboru typu CSV jednoducho presunúť do nášho systému tak, aby boli plne kompatibilné a mohli ste s nimi dalej pracovať.

Cenové ponuky - Žiada od Vás zákazník cenovú ponuku? Jednoduché a prehľadné vytvorenie cenovej ponuky na servis vozidla/zariadenia s možnosťou zaslania na email. Ak sa so zákazníkom dohodnete na servise, cenovú ponuku jednoducho preklopíte do zákazky.

Zákazníci - Na karte zákazníka sú prehľadne viditeľné fakturačné údaje, rýchle odkazy do ďaľších sekcií (pridanie vozidla/zariadenia, vytvorenie novej zákazky....). Rýchle prehľady o sumáre zákaziek, vystavených/zaplatených/nezaplatených faktúrach za Vami zvolené obdobie.

Pracovný kalendár - Naplánujte si zákazníkov na konrétný čas. Objednávanie do servisu podľa Vašich kapacít a otváracích hodín. Majte prehľad o tom kedy máte voľné kapacity a môžete na servis prijať ďaľšieho zákazníka - presné plánovanie a časovanie zákaziek.

Zákazky - Máte viacej zákaziek od jedného zákazníka? Nie je už potrebné vystavovať každú faktúru zvlášť. Zosumarizujte mu ich v jednej faktúre.

12.07.2016Update nových funkcí

Dnes sme spustili nové fukcie, ktoré naším zákazníkom chýbali:

Sklad - kompletné skladové hospodárstvo (skladové karty, obrátkovosť skladu, ročná uzávierka, rôzne výšky marže pre rôzne typy dielov, prehľad kto z Vašich zamestnancov konkrétny diel naskladnil / vyskladni, kedy a do akej zákazky / faktúry, atď).

Zákazky - prehľadnejšie zobrazovanie otvorených / uzavretých / zaplatených a nezaplatených zákaziek. Ak na zákazke pracuje viac ako jeden zamestnanec, je možnosť všetkých pridať do zákazky pre Váš lepší prehľad o odpracovaných hodinách konkétnych zamestnancov

Faktúry -  Faktúry je teraz možné vystavovať aj bez zákazky (vhodné pre priamych predajcov tovaru).

Nastavenia - Prehľadnejšie usporiadanie nastavení.

Zamestnanci - Rozšírené nastavenie práv zamestnancov (povoliť / nepovoliť vidieť nákupnú cenu tovaru, prístupy do sekcí, atď.)

Kontakty
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zavrieť